שאלות נפוצות
האם השירות הוא בחינם?
- כן, השירות בחינם ולא דורש הרשמה.
מהו גודל הקובץ המקסימאלי שניתן להעלות לאתר?
- גודל הקובץ המקסימאלי הינו ג'יגה בייט אחד. אין הגבלה על מספר הקבצים שמשתמש אחד יכול לעלות.
מדוע אני לא מצליח/ה להוריד קובץ?
- לעיתים תוכנות אנטי וירוס או חומות אש (Firewall) חוסמות את דף ההורדה. נסה/י לסגור אותן זמנית והורד/י את הקובץ שנית. במידה וזה לא עובד, צור קשר על צוות האתר.
למה משמש האתר?
- UpFree.co.il הינו אתר המשמש לאיחסון קבצים ותמונות בדרך מהירה UpFree.co.il הוקם בשבילך כדי לספק את השירות הטוב ביותר.
מדוע טעינת הקובץ איטית?
- תחילה, בדוק את החיבור שלך לאינטרנט – אולי הרשת של ספק השירות עמוסה מדי וכדאי שתנסה שוב בשעה אחרת.
- צוות אתר UpFree.co.il לא אחראי בשום אופן על אחריות הקבצים שמועלים לשרתיו!
אין כאן את התשובה לשאלתך?
שירותי פרימיום ותשלום סלולרי
התקשרתי ושילמתי ואחרי זה הייתה שגיאה בעמוד, האם חוייבתי?
- בכל מקרה של שגיאה בעמוד ההורדה לא מתבצע חיוב, אפילו אם נאמר בטלפון שכן.
למה אני לא מצליח לחייג למספר הפרימיום ולבצע רכישה?
- ייתכן והפלאפון שלך חסום לשיחות לחו'ל, נסה/י לפנות לחברת התקשורת שלך.
- צור קשר עם צוות האתר פרטים ונשתדל לטפל בתקלה.
מדוע מספר הטלפון שאני מכניס אינו תקין?
- ככל הנראה לא בוצעה רכישה כמו שצריך, אם הינך סבור/ה שבוצעה רכישה והייתה תקלה - צור קשר.
האם ניתן להתקשר מטלפון ביתי?
- כן! כל מספר שמסוגל לבצע שיחה לחו'ל מתאים. במידה ויש תקלה צור קשר.
מהי עלות השיחה לחיוב?
- המחיר שמופיע מעל למספר הטלפון הוא המחיר. אין עמלות, אין תוספות.
המכשיר שלי חסום לשיחות לחו"ל. האם אוכל לשלם?
- לצערנו לא, במידה והמשיר חסום לשיחות לחו'ל יש להתקשר לחברת התקשורת.