שאלות נפוצות

האם השירות הוא בחינם?
  • כן, השירות בחינם ולא דורש הרשמה.
מהו גודל הקובץ המקסימאלי שניתן להעלות לאתר?
  • גודל הקובץ המקסימאלי הינו ג'יגה בייט אחד. אין הגבלה על מספר הקבצים שמשתמש אחד יכול לעלות.
מדוע אני לא מצליח/ה להוריד קובץ?
  • לעיתים תוכנות אנטי וירוס או חומות אש (Firewall) חוסמות את דף ההורדה. נסה/י לסגור אותן זמנית והורד/י את הקובץ שנית. במידה וזה לא עובד, צור קשר על צוות האתר.
למה משמש האתר?
  • UpFree.co.il הינו אתר המשמש לאיחסון קבצים ותמונות בדרך מהירה UpFree.co.il הוקם בשבילך כדי לספק את השירות הטוב ביותר.
מדוע טעינת הקובץ איטית?
  • תחילה, בדוק את החיבור שלך לאינטרנט – אולי הרשת של ספק השירות עמוסה מדי וכדאי שתנסה שוב בשעה אחרת.
  • צוות אתר UpFree.co.il לא אחראי בשום אופן על אחריות הקבצים שמועלים לשרתיו!
אין כאן את התשובה לשאלתך?

שירותי פרימיום ותשלום סלולרי

התקשרתי ושילמתי ואחרי זה הייתה שגיאה בעמוד, האם חוייבתי?
  • בכל מקרה של שגיאה בעמוד ההורדה לא מתבצע חיוב, אפילו אם נאמר בטלפון שכן.
למה אני לא מצליח לחייג למספר הפרימיום ולבצע רכישה?
  • ייתכן והפלאפון שלך חסום לשיחות לחו'ל, נסה/י לפנות לחברת התקשורת שלך.
  • צור קשר עם צוות האתר פרטים ונשתדל לטפל בתקלה.
מדוע מספר הטלפון שאני מכניס אינו תקין?
  • ככל הנראה לא בוצעה רכישה כמו שצריך, אם הינך סבור/ה שבוצעה רכישה והייתה תקלה - צור קשר.
האם ניתן להתקשר מטלפון ביתי?
  • כן! כל מספר שמסוגל לבצע שיחה לחו'ל מתאים. במידה ויש תקלה צור קשר.
מהי עלות השיחה לחיוב?
  • המחיר שמופיע מעל למספר הטלפון הוא המחיר. אין עמלות, אין תוספות.
המכשיר שלי חסום לשיחות לחו"ל. האם אוכל לשלם?
  • לצערנו לא, במידה והמשיר חסום לשיחות לחו'ל יש להתקשר לחברת התקשורת.
האחריות על הקבצים שמועלים לאתר זה מוטלת על המשתמשים בלבד.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק שיגרם כתוצאה משימוש בקבצים שהורדו מן האתר.